Wat vinden jullie van mijn Sims 4 blog?

maandag 15 december 2014

welkom

Hallo allemaal.
Welkom op mijn blog over de sims 4.
Leuk dat je komt kijken.
Aangezien ik bij weebly maar 5 pagina's kan maken,
en voor de rest moet betalen lijkt me dit een beter idee.
Op mijn blog kun je van alles lezen wat met de Sims 4 te maken heeft.
Sims 4 dagboeken, een 365 project nieuwtjes en in de toekomst recensies over de EP's

Hieronder nog wat info over mij.
Ik ben Tijgertje en speel graag de Sims 4
Ik woon samen met m'n vriend.
Ik hou van shoppen darten met m'n vriend en uitslapen paardrijden en sporten.
Verder hou ik ook van beauty en alles wat daarmee te maken heeft.
We hebben ook twee katten Simba & Tijgertje
Nou dat was het wel zo'n beetje.
Veel plezier op mijn blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten