Wat vinden jullie van mijn Sims 4 blog?

maandag 15 december 2014

Deel 3 dagboek Chanel & Bill

Wat gebeurde er in deel 2?

* Bill ging solliciteren het bedrijfsleven leek hem wel wat. Ook kwam het zusje van Chanel langs. De meiden hebben uren gekletst, want ze hadden veel in te halen. En Chanel kreeg weëen ze is pas 5 maanden zwanger dus ze haast zich met Bill naar het ziekenhuis.


Deel 3 Chanel en Bill

Bill schiet nou op roept Chanel in paniek.

'Ik kom eraan schat. 

Ze haasten zich naar het ziekenhuis. Daar aangekomen worden ze meteen geholpen. Wat scheelt er mevrouw vraagt de dokter?

De weeën zijn begonnen zegt Chanel help me alstublieft ik ben pas 5 maanden zwanger.

De dokter onderzoekt Chanel meteen. Dan begint hij te lachen. Mevrouw de weeën zijn niet begonnen u heeft last van hevige buikkrampen.

Chanel en Bill gaan naar huis.

















'Ik voel me zo stom Bill zegt Chanel.

Dat kan toch gebeuren lieffie het is je eerste zwangerschap zegt Bill.

Vanaf die dag gaat het snel.
















AUWWWWW nu heb ik wel weeën kreunt Chanel.

Bill ons kindje gaat nu echt komen schiet op....

Ik komt eraan schat.
















Na een zware thuisbevalling zijn Chanel en Bill
de trotse ouders van een prachtige tweeling

hun zoontje heet Ference en hun dochtertje Terra




















Geboorte kaartje Ference ^




















Geboorte kaartje Terra

















Ik ben vader juicht Bill ik kan het gewoon niet geloven.

En ik moeder zegt Chanel ik ben zo blij met onze kleine wondertjes.



De volgende keer.....

Genieten Bill & Chanel van het ouderschap.

Komt tante Abby op kraamvisite.

Gebeurd er iets vreselijks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten